Veškerá osobní data zpracováváme v souladu s Nařízením GDPR, bližší informace naleznete v rubrice "Ochrana soukromí.“ v rámci těchto webových stránek.
Kontaktní e-mail pro výkon práv subjektu údajů: gdpr@pojdnabrigadu.cz.
1. Úvodní ustanovení a definice
My: Odkazy na "My", "Nás", "Naše" a "Provozovatel" se vztahují na společnost Zoomsoft, s.r.o., se sídlem na adrese
Hvozdecká 1378/10, 635 00, Brno, IČO: 05880408, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského
soudu v Brně pod sp. zn. C 98698/KSBR.
Uživatel: Uživatel je každý návštěvník webových stránek "www.pojdnabrigadu.cz", "www.amipets.cz", "www.amihome.cz", "www.amikids.cz", "www.amisenior.cz", všech podstránek a všech subdomén těchto domény.
Uživatelé jsou návštěvníci webových stránek "www.amipets.cz", "www.pojdnabrigadu.cz", "www.amihome.cz", "www.amikids.cz", "www.amisenior.cz" a všech jejích podstránek a subdomén, kteří jsou vždy spotřebitely - tedy fyzické osoby, které nejednají v rámci své podnikatelské činnosti ani v souvislosti s výkonem povolání.
Poskytovatel: Poskytovatel je každý, kdo se v rámci Platformy zaregistroval jako Poskytovatel, splnil Podmínky
pro poskytování služeb Platformy a má aktivní přístup do systému pro potvrzování rezervací Uživatelů. Poskytovatel nikdy neposkytuje žádné služby podnikajícím osobám ani zaměstnavatelům, ale pouze spotřebitelům.
Podmínky: Před použitím našich služeb prosíme o pečlivé přečtení těchto Obchodních podmínek a Zásad
ochrany osobních údajů, které naleznete na našich stránkách www.amipets.cz, www.pojdnabrigadu.cz, www.amihome.cz, www.amikids.cz, www.amisenior.cz stejně jako dalších
relevantních dokumentů a pokynů vztahujících se k používání našich služeb.
Zákaz agentur: Všem Poskytovatelům je zakázáno registrovat se a používat Platformu jako agentura podnikající
v poskytování služeb nabízených na Platformě. Zejména pak za účelem nabízení svých služeb, hledání hlídačky
pro své klienty nebo jejího upisování do svých databází. Tyto účty budou bez náhrady blokovány a doživotně odstraněny.
Služba: Službou se rozumí každá služba, kterou si Uživatelé mohou objednat v rezervačním systému Platformy. Definice Platformy
je stanovena v bodu č. 2 tohoto dokumentu "Naše Platforma".
2. Naše platforma
Popis platformy: Naše webová stránky www.amipets.cz, www.amijob.cz, www.amihome.cz, www.amikids.cz, www.amisenior.cz, www.pojdnabrigadu.cz a všechny jejich podstrany a subdomény slouží jako Platforma, kde návštěvníci mohou
poptávat služby - např. hlídání a opatrování zvířat, hlídání dětí, úklid domácnosti nebo jakékoli jiné služby
formou online rezervace nebo kde se mohou registrovat Poskytovatelé služeb.
Platforma žádným způsobem nedává Poskytovateli pokyny k práci, Platforma neurčuje ani nehlídá pracovní dobu Poskytovatele, Platforma nevybírá Poskytovatele a neposílá jej vykonat jakoukoli práci, Platforma neinkasuje žádné platby za práci Poskytovatele, Platforma neodpovídá za kvalitu a výsledek práce Poskytovatele směrem k Uživateli.
Platforma slouží výhradně k propojování spotřebitelů s nezávislými poskytovateli služeb a není určena pro zprostředkování zaměstnání ani jiných pracovněprávních vztahů.
Smluvní vztahy: Když si Uživatel závazně rezervuje nějakou službu na Platformě, vstupuje do přímého
smluvního vztahu s Poskytovatelem služby.
My nejsme stranou těchto smluv a neneseme žádnou odpovědnost
za správnost uzavřených smluvních vztahů ani kvalitu provedených služeb.
Naše role: Naše Platforma poskytuje prostor pro komunikaci a fakturaci mezi Uživatelem a Poskytovatelem.
Naše Platforma poskytuje Poskytovatelům přímý přístup k rezervacím Uživatelů a umožňuje jim služby pro Uživatele realizovat.
Podmínky plateb naleznete dále v těchto Obchodních podmínkách.
Odpovědnost: Provozovatel odpovídá za funkčnost a dostupnost Platformy, za správu uživatelských účtů, zajištění bezpečného platebního systému a ochranu osobních údajů v souladu s platnými právními předpisy.
Provozovatel odpovídá pouze za to, že Platforma umožní Uživateli a Poskytovateli uzavřít smlouvu o poskytování služby a provést platbu v souladu s těmito Podmínkami.
Provozovatel nenese odpovědnost za samotné plnění služeb poskytovaných mezi Uživateli a Poskytovateli, ani za obsah, kvalitu, průběh či výsledek těchto služeb, jelikož tyto služby jsou poskytovány na základě
smluvního vztahu mezi Uživatelem a Poskytovatelem.
Odpovědnost za objednané služby je výhradně na straně příslušného Poskytovatele a Uživatele. Reklamace, stížnosti nebo jiné nároky související s poskytovanými službami je nutné uplatnit přímo u příslušného Poskytovatele.
Uživatel však může reklamaci nebo stížnost podat i prostřednictvím Platformy, která ji postoupí příslušnému Poskytovateli k vyřízení.
Platforma nenese odpovědnost za kvalitu, výsledky ani případné škody vzniklé v souvislosti se službami poskytovanými Poskytovateli, pokud tyto škody nevznikly v důsledku porušení povinností Provozovatele při provozu nebo správě Platformy.
3. Platby a transakce
Platby prostřednictvím Platformy: Při rezervaci jakékoli Služby prostřednictvím Platformy
Uživatel zaplatí cenu za Službu, která je uvedena v aktuálním Ceníku na webové stránce Platformy.
Aktuální ceny jsou součástí
každé webové stránky Platformy.
Platba je po Uživateli vyžadována až při potvrzení rezervace
Poskytovatelem. Jakákoli služba může být Uživateli poskytnuta až na základě
uhrazeného rezervačního poplatku Platformě, který je součástí celkové ceny. Veškeré platby probíhají výhradně v rezervačním systému Platformy a to
formou QR kódu, platební brány nebo bankovním převodem. Uživateli jsou vystaveny dvě faktury k úhradě v rámci každé
rezervace. Tyto dvě faktury tvoří dohromady celkovou cenu, která je uvedena v aktuálním ceníku Platformy za danou službu.
V první faktuře Uživatel hradí rezervační poplatek Provozovateli za využití Platformy. Tento poplatek je účtován za technické a administrativní zajištění komunikace s Poskytovatelem prostřednictvím Platformy a za přístup k digitálním funkcím rezervačního systému. Nejedná se o placení za Služby. V druhé faktuře pak Uživatel hradí
Poskytovateli částku pouze za provedení Služby na základě smluvního ujednání mezi Uživatelem a Poskytovatelem - tato částka je hrazena Uživatelem přímo na bankovní účet Poskytovatele. Provozovatel v rámci transakcí nikdy nepřijímá ani neúčtuje jakékoli platby za provedení objednaných Služeb prováděných Poskytovatelem pro Uživatele. Obě faktury jsou
automaticky vystaveny a garantovány přímo v průběhu rezervace v rámci Platformy.
Platforma vždy jasně informuje Uživatele o tom, komu a za co platí, ještě před dokončením objednávky.
Provozovatel není poskytovatelem platebních služeb ve smyslu zákona č. 370/2017 Sb., o platebním styku. Zpracování plateb probíhá výhradně prostřednictvím třetí strany (např. GoPay, Stripe apod.) a Provozovatel nepřijímá platby za služby poskytované Poskytovateli.
Platba za objednané Služby Poskytovateli: Za objednané Služby Uživatel hradí vždy a výhradně Poskytovateli. Provozovatel nepřijímá žádné platby
za objednané Služby.
Odesláním rezervační platby Uživatel výslovně potvrzuje, že uzavírá dvě samostatné smlouvy – smlouvu o využití platformy s Provozovatelem a smlouvu o poskytování služby s Poskytovatelem.
Platby Poskytovatele:
Při registraci Poskytovatele je vyžadován ověřovací poplatek ve výši 89 Kč, který slouží k úhradě nákladů spojených s ověřením identity a profilu Poskytovatele. Ověřovací poplatek není podmínkou registrace Poskytovatele a je účtován pouze tehdy, registruje-li se Poskytovatel na dálku, online v rámci Platformy. Ověření Poskytovatele může být provedeno také osobně a bezplatně přímo v kanceláři provozovatele Platformy na adrese Holandská 2, 602 00, Brno. Osobní ověření je možné provést pouze po předchozím objednání formou e-mailu nebo telefonicky.
Zaplacením ověřovacího poplatku a potvrzením registrace Poskytovatel výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel zahájí poskytování ověřovací služby ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1829 a násl. občanského zákoníku,
a bere na vědomí, že po úplném provedení ověření ztrácí právo na odstoupení od smlouvy podle § 1837 písm. a) občanského zákoníku.
Vzhledem k tomu, že ověřovací služba je provedena okamžitě po zaplacení poplatku, ověřovací poplatek je nevratný.
Bezpečnost a odpovědnost: Tato struktura platby je zavedena za účelem zajištění jednotnosti cen a bezpečnosti plateb.
Poskytovatel se zavazuje, že nebude poskytovat žádné služby Uživateli mimo Platformu, pokud kontakt s tímto Uživatelem získal prostřednictvím Platformy nebo pro něj prostřednictvím Platformy službu poskytoval či měl poskytovat.
Tento závazek trvá po dobu 10 měsíců od získání kontaktu s Uživatelem nebo od posledního uskutečněného plnění prostřednictvím Platformy, podle toho, co nastane později.
V případě porušení závazku může Provozovatel zrušit účet Poskytovateli a požadovat náhradu prokazatelné škody vzniklé porušením tohoto závazku.
Uživatel se rovněž zavazuje, že nebude objednávat ani využívat služby Poskytovatele mimo Platformu, pokud k navázání kontaktu došlo prostřednictvím Platformy.
V případě porušení tohoto závazku může Provozovatel Uživateli zablokovat přístup k Platformě, případně požadovat náhradu škody, pokud mu takové jednání prokazatelně způsobí újmu.
Provozovatel je oprávněn ověřovat dodržování tohoto závazku dostupnými prostředky, a to v rozsahu nezbytném pro ochranu svých oprávněných zájmů.
4. Přístup k Platformě pro Poskytovatele a Uživatele
Uživatelský účet Poskytovatele: Pro využití Platformy jako Poskytovatel je nutné splnit všechny podmínky registrace při zakládání uživatelského účtu jako Poskytovatel.
Při registraci je třeba zadat všechny požadované údaje přesně a pravdivě, protože na tyto informace spoléháme a také si vyhrazujeme právo je ověřit.
Pokud dojde ke změně některého údaje, neprodleně jej prosím aktualizujte. Zároveň mějte na paměti, že přihlašovací údaje k vašemu účtu
Poskytovatele je třeba uchovávat v tajnosti a chránit je před možným zneužitím třetími osobami. Pokud máte podezření, že vaše přístupové údaje byly
odcizeny nebo jinak zneužity, ihned podnikněte kroky k jejich změně. Aby mohl být uživatelský účet Poskytovatele aktivován, je nezbytné splnit
všechny podmínky registrace, které jsou součástí této registrace - především pak online školení, ověření totožnosti a další náležitosti.
Uživatelský účet Uživatele: Pro využití všech funkcí Platformy jako Uživatel je nutné být plnoletý, způsobilý k právním úkonům a je třeba si založit Uživatelský účet.
Uživatelský účet Uživatele vzniká při online rezervaci služby na webových stránkách Platformy. Při online rezervaci je třeba zadat všechny požadované údaje přesně a pravdivě,
zejména adresu, poschodí, jméno, příjmení, telefon, e-mail, zdravotní stav apod.,
protože na tyto informace spoléháme. Pokud dojde ke změně některého údaje, neprodleně jej prosím aktualizujte. Zároveň mějte na
paměti, že přihlašovací údaje k vašemu účtu je třeba uchovávat v tajnosti a chránit je před možným zneužitím třetími osobami.
Pokud máte podezření, že vaše přístupové údaje byly odcizeny nebo jinak zneužity, ihned podnikněte kroky k jejich změně.
Omezení práv: Uživatel získává od Provozovatele nevýhradní, nepřenosné a časově omezené oprávnění (licenci) k užívání Platformy, a to výhradně pro vlastní potřebu a v souladu s těmito Podmínkami.
Tato licence neopravňuje Uživatele k jakémukoli dalšímu užívání, šíření, úpravám, zpětnému inženýrství, dekompilaci či jinému zásahu do software nebo obsahu Platformy.
Veškerá práva k Platformě, včetně práv k software, databázím, designu, značkám, textům, grafickým prvkům a dalším součástem, zůstávají výhradně ve vlastnictví Provozovatele.
Použití aplikací nebo jiného softwaru třetích stran (např. platebních bran) se řídí jejich vlastními licenčními nebo obchodními podmínkami.
Uživatel nezískává žádná práva ani licence, kromě těch, která jsou výslovně uvedena v tomto ustanovení.
Data, která vzniknou v souvislosti s používáním Platformy (např. provozní, technická, statistická či výkonnostní data), může Provozovatel dále zpracovávat a využívat pro provoz, rozvoj a zlepšování Platformy. Tím není dotčeno vlastnictví ani ochrana osobních údajů Uživatele podle příslušných právních předpisů.
Dostupnost: Platforma může být dočasně nedostupná z důvodů údržby nebo technických problémů. Provozovatel však odpovídá za škodu vzniklou Uživateli, pokud k ní došlo v důsledku jeho úmyslného jednání nebo hrubé nedbalosti.
Dostupnost a správné fungování Platformy závisí na mnoha
faktorech, ne všechny umíme ovlivnit. Proto jsme se dohodli, že Platforma může být nedostupná a přístup k jejímu užívání
může být jakkoli ztížen, aniž by to bylo považováno za závadu nebo jiné vadné plnění na Naší straně.
Změny: Provozovatel je oprávněn provádět změny Platformy, pokud jsou nezbytné pro její bezpečnost, zákonnost, kompatibilitu nebo technické zlepšení. O podstatných změnách, které by mohly negativně ovlivnit přístup Uživatele, bude Uživatel předem informován a může službu vypovědět.
Znepřístupnění: Nad rámec případů popsaných v těchto podmínkách Vám můžeme přístup k Platformě
zrušit nebo pozastavit bez další odpovědnosti, jestliže (Před zrušením účtu Uživatel obdrží upozornění s lhůtou k nápravě, není-li porušení závažné nebo úmyslné. Zrušení účtu neovlivní práva Uživatele na přístup ke službám již uhrazeným.):
a) obdržíme příkaz soudu nebo orgánu veřejné moci, který Nám ukládá tak učinit
b) porušujete tyto podmínky, užíváte Platformu k účelu, který nepovolujeme nebo se podílíte na podvodných nebo protiprávních činnostech
c) nezaplatíte dohodnutou cenu. Vyhrazujeme si právo okamžitě a bez předchozího upozornění pozastavit přístup k Platformě a/nebo digitální službě
v případě, že obdržíme oznámení o chargebacku (jak je definován níže). Kontaktování vaší banky nebo poskytovatele kreditní/debetní karty a odmítnutí,
zrušení nebo napadení stržení jakékoli částky splatné v souvislosti s vaším užíváním Platformy a/nebo digitální služby ("Chargeback") bude považováno
za porušení vašich platebních povinností. Vyhrazujeme si rovněž právo zpochybnit jakýkoli přijatý Chargeback. Můžeme podniknout
přiměřené kroky k omezení vašeho budoucího přístupu k Platformě, pokud se domníváme, že jste o Chargeback požádali se zlým úmyslem.
Totéž platí přiměřeně i pro Poskytovatele v případě neoprávněného vrácení platby nebo jiného jednání, které má za cíl obejít řádný platební proces v rámci Platformy.
5. Obsah Uživatelů a Poskytovatelů
Uživatelský obsah nebo také obsah nebo obsah uživatele je jakýkoli obsah, který na Plaformu přidá
Uživatel nebo Poskytovatel. Na Platformu máte možnost vkládat fotografie, video, texty a další informace, které
tvoří váš uživatelský obsah. Odpovědnost za tento obsah nesete vy. Tím, že svůj
obsah na Platformu nahrajete, potvrzujete, že máte právo tak učinit, že nám
udělujete licence uvedené níže a že nahráním, zveřejněním nebo užíváním obsahu
nedochází k porušení práv třetích stran ani zákonů.
Naše pozice: K uživatelskému obsahu přistupujeme pasivně a nestranně.
To znamená, že obsah obecně nekontrolujeme ani aktivně nezkoumáme,
zda neporušuje zákony. Můžeme se však z vlastní iniciativy rozhodnout
provést šetření nebo přijmout opatření s cílem odhalit a odstranit
nezákonný obsah nebo obsah, který porušuje tyto Obchodní podmínky nebo
zamezit přístupu k němu. Také můžeme zasáhnout v souladu s požadavky
zákonů nebo pokyny úřadů. Nicméně za nezákonnost, přesnost či pravdivost
obsahu neneseme odpovědnost.
Pravidla pro obsah: Na Platformu nesmíte vkládat ani jinak šířit obsah, který
je v rozporu se zákonem, porušuje práva jiných osob nebo odporuje našim Podmínkám.
Zejména je zakázáno:
a) šířit obsah, který představuje nevyžádanou nebo nevhodnou reklamu, například nabízet produkty nebo služby
nesouvisející s účelem Platformy,
b) sdílet obsah, který porušuje duševní vlastnictví, osobnostní práva, nerespektuje lidskou důstojnost nebo
vyvolává pocit ohrožení (např. zastrašující nebo vylučující projevy),
c) zveřejňovat jako Poskytovatel v komunikaci s Uživatelem přesnou adresu svého bydliště, datum narození
nebo jiné osobní údaje, kromě kontaktních údajů, jako je telefonní číslo nebo e-mail, které můžete uvést pouze tam, kde je to vyžadováno.
Oznámení: Přijímáme oznámení týkající se obsahu na Platformě, o kterém se domníváte, že je nezákonný.
Své oznámení nám můžete zaslat na e-mailovou adresu abuse@pojdnabrigadu.cz. Oznámení musí obsahovat alespoň:
a) důkladně podložené vysvětlení, proč považujete daný obsah za nezákonný,
b) přesné elektronické umístění obsahu, například konkrétní URL adresu, případně další informace
potřebné k identifikaci obsahu,
c) jméno nebo název oznamující osoby a její e-mail (neplatí, pokud jde o oznámení trestného činu podle článků 3 až 7 směrnice 2011/93/EU),
d) prohlášení, že osoba podávající oznámení jedná v dobré víře a že všechny informace uvedené v oznámení jsou správné a úplné.
Mechanismus oznámení a opatření: Pokud nám oznámení poskytne elektronické kontaktní údaje oznamovatele,
bez zbytečného odkladu potvrdíme přijetí oznámení a následně jej informujeme o našem rozhodnutí a o
možnostech nápravy. Pokud zjistíme protiprávní obsah nebo činnost, můžeme obsah odstranit,
znemožnit k němu přístup, nebo omezit možnosti uživatele. To může zahrnovat například
nižší zobrazení obsahu ve vyhledávání, pozastavení nebo ukončení účtu, nebo jiná opatření.
V případě omezení uživatele vždy poskytneme konkrétní a jasné zdůvodnění. Pokud však
obsah vyhodnotíme jako zákonný, žádné kroky proti němu nepodnikneme.
Licence: Uživatel a Poskytovatel zůstávají výhradními nositeli autorských práv k obsahu, který sami vytvoří a nahrají na Platformu (např. fotografie, videa, texty, recenze či tzv. reporty Poskytovatele).
Nahráním obsahu na Platformu uděluje Uživatel nebo Poskytovatel Provozovateli bezúplatnou, nevýhradní, celosvětovou licenci k jeho užití, a to výhradně za účelem provozu, propagace a marketingu Platformy a jejích služeb, a to po dobu trvání majetkových
práv k tomuto obsahu.
Tato licence zahrnuje právo obsah zobrazovat, upravovat v rozumném rozsahu (např. oříznutí, grafická úprava), reprodukovat, sdílet na sociálních sítích a v propagačních materiálech Platformy, vždy tak, aby nebyla dotčena osobnostní práva autorů ani zúčastněných osob.
Pokud obsah (zejména fotografie nebo videa z reportů Poskytovatele) zachycuje osoby nebo prostory Uživatele, je Provozovatel oprávněn tento obsah využít pouze se souhlasem dotčených osob, který může být udělen elektronicky při nahrání nebo potvrzením v rozhraní Platformy.
Uživatel ani Poskytovatel nejsou oprávněni požadovat od Provozovatele odměnu či náhradu za takové využití, pokud nebylo výslovně sjednáno jinak.
6. Podmínky užívání Platformy
Omezení užívání: Je zakázáno užívat Platformu způsobem nebo v rozsahu, jakém vám to Podmínky výslovně neumožňují.
Zejména nesmíte:
a) provádět falešné rezervace (tedy rezervace na cizí jméno nebo rezervace, u kterých nemáte v úmyslu rezervované
služby využít),
b) provádět nepřiměřené množství hledání nebo jakoukoliv jinou činnost, která představuje zvýšenou
zátěž pro Platformu, může ji poškodit, blokovat nebo narušovat (např. skriptováním),
c) používat služby nebo software ke zjišťování cen nebo jiných informací, monitorovat, kopírovat,
scrapovat/crawlovat, stahovat, reprodukovat nebo jinak používat jakoukoliv součást Platformy
(včetně databází v nich obsažených) či informací z ní získaných za komerčními účely, za účelem
vložení těchto údajů do jakékoli jiné databáze,
obcházet nebo porušovat bezpečnostní opatření Platformy nebo Platformu používat jinak než jako
oprávněný Uživatel či Poskytovatel s použitím svých vlastních platných přístupových údajů,
d) podnikat na Platformu útok, zejména do ní vkládat malware (počítačové viry, trojské koně,
ransomware aj.) či jiný škodlivý kód (software nebo jiná technologie, jejímž účelem nebo účinkem
je umožnit neoprávněný přístup k počítači, softwaru, nebo síti nebo je narušit či jinak
poškodit nebo zabránit jinému uživateli v přístupu k Platformě nebo v jejím užívání), dále měnit,
blokovat nebo obcházet jakýkoliv proces zabudovaný v Platformě,
e) zveřejnit jakékoliv nepravdivé informace o Platformě, jakož také pravdivé informace, které jsou
vzhledem k okolnostem zveřejnění zavádějící,
způsobovat jakékoliv jiné nepříjemnosti nebo škody uživatelům nebo se k nim chovat nepatřičným způsobem,
užívat Platformu pro účely konkurenční analýzy služeb, vývoje, poskytování nebo používání konkurenční
služby nebo produktu nebo pro jakýkoli jiný účel, který je vůči Nám nebo Přidruženým osobám konkurenční,
jinak užívat Platformu způsobem nebo za účelem, který porušuje práva duševního vlastnictví, jiná práva
třetích stran nebo právní předpisy.
Vaše odpovědnost - nesete plnou odpovědnost za:
a) Zákonnost zpracování dat, kterou nám poskytujete prostřednictvím Platformy.
b) Zejména jste odpovědní za to, že máte právo nám tato data předat a že jejich použití a
zpracování z naší strany nebude porušovat práva třetích osob, například práva duševního
vlastnictví, práva na ochranu soukromí, ani žádné právní předpisy. Pokud nám předáváte
osobní údaje jiných osob, jste povinni je o tom informovat nebo získat jejich souhlas,
pokud je to vyžadováno zákonem.
c) Ochranu vašich přístupových údajů.
d) Odpovídáte za správné zacházení s vašimi přihlašovacími údaji a za jejich ochranu
před zneužitím.
e) Vaše systémy. Jste zodpovědní za technické prostředky, které používáte, jako
jsou počítače, software nebo síťové služby, ať už provozované vámi nebo třetími
stranami. Tyto systémy musí splňovat požadavky uvedené v dokumentaci Platformy.
f) Veškerý přístup k Platformě prostřednictvím vašich systémů a přístupových údajů.
g) Odpovídáte za jakékoli aktivity, výsledky nebo rozhodnutí, která vyplývají z přístupu
k Platformě a jejího používání prostřednictvím vašich systémů nebo přístupových údajů.
h) Uživatelé, kteří jsou registrovaní jako Poskytovatelé jsou plně odpovědni za služby, které
poskytují Uživatelům - jsou přímo odpovědni za kvalitu, převzaté klíče i za vše ostatní s danou
službou související. Poskytovatelé jsou rovněž odpovědni za zdanění veškerých příjmů z Platformy a to
na vlastní náklady a dle vlastního svědomí.
Vztah mezi Poskytovatelem a Provozovatelem: Nezávislý vztah.
Poskytovatel a Provozovatel nejsou vůči sobě v žádném pracovněprávním,
zaměstnaneckém, partnerském, obchodním nebo jiném závislém vztahu.
Poskytovatel poskytuje své služby prostřednictvím Platformy samostatně a
na vlastní odpovědnost.
Samostatnost Poskytovatele: Poskytovatel jedná jako samostatný subjekt, který si sám
zajišťuje veškeré povinnosti spojené s výkonem své činnosti, včetně, ale nejen,
daňových a odvodových povinností, plnění právních předpisů vztahujících se k jeho
podnikání nebo jiné činnosti a případné registrace jako podnikatele či jiné oprávněné
osoby dle platných právních předpisů.
Charakter práce: Jakákoli práce nebo služba, kterou Poskytovatel vykonává prostřednictvím Platformy,
není považována za zaměstnání, pracovní poměr nebo závislou činnost ve smyslu pracovněprávních předpisů.
Poskytovatel nemá stanovenou pracovní dobu, nemá povinnost vykonat žádnou práci v jakémkoli čase,
k plnění práce - služby pro Uživatele nikdy nevyužívá prostředky Provozovatele jako např. počítač, mobilní telefon,
kanceláře ani jakékoli jiné prostředky s výjimkou online aplikace pro správu služeb a komunikace mezi Poskytovatelem
a Uživatelem. Za využívání této online aplikace Poskytovatel platí Provozovateli smluvenou finanční odměnu.
Poskytovatel není oprávněn vystupovat jménem Provozovatele, jednat jeho jménem nebo přijímat závazky
jeho jménem.
Provozovatel není poskytovatel Služeb, Provozovatel zajišťuje pouze technické zázemí a komunikaci. Poskytovatel není nikdy Provozovatel Platformy.
Provozovatel nikdy neurčuje Poskytovateli pracovní dobu, nekontroluje ani nereguluje či nepřikazuje množství zakázek, neposkytuje Poskytovateli kancelář ani počítač ani telefon ani jiné vybavení,
nekontroluje docházku, neorganizuje čas Poskytovatele ani jinak nevytváří závislou činnost.
Poskytovatel, který při registraci neuvádí identifikační číslo (IČO) a neposkytuje služby v rámci podnikatelské činnosti, je oprávněn prostřednictvím Platformy realizovat zakázky pouze do celkové výše příjmů 50 000 Kč v rámci Platformy za kalendářní rok.
Po dosažení této hranice bude Poskytovatel automaticky vyzván k doplnění IČO nebo doložení oprávnění k podnikatelské činnosti. Do doby doplnění těchto údajů může být přístup k novým zakázkám dočasně pozastaven.
Toto opatření slouží výhradně k zajištění souladu s právními předpisy, ochraně Poskytovatele před rizikem neoprávněného podnikání a k zachování transparentnosti služeb poskytovaných prostřednictvím Platformy.
Omezení odpovědnosti Provozovatele: Provozovatel nenese odpovědnost za daňové, právní ani jiné
povinnosti Poskytovatele vyplývající z jeho činnosti prostřednictvím Platformy. Veškeré příjmy
generované Poskytovatelem jsou jeho výhradním příjmem, za který odpovídá v souladu s platnými
právními předpisy.
7. Naše digitální služby
Digitální služby: Na Platformě si můžete pořídit různé digitální služby.
Ty zahrnují například předplatné umožňující využití pokročilých funkcí Platformy,
zvýraznění inzerátů, nákup kurzů nebo dárkových poukazů. Přesný rozsah
dostupných digitálních služeb je podrobně uveden v Platformě. Tyto informace uvedené zde
slouží pouze k orientaci a nepředstavují závaznou nabídku poskytování služeb.
Nemáme tedy povinnost vám tyto služby poskytnout jen na základě jejich zveřejnění v tomto dokumentu.
Objednávka: Pokud je tato možnost na Platformě k dispozici, digitální služby si můžete objednat
vyplněním a odesláním formuláře. Během vyplňování objednávky máte možnost údaje kontrolovat a
upravovat až do okamžiku jejího odeslání. Po kontrole údajů objednávku odešlete kliknutím na
příslušné tlačítko, čímž nám zašlete veškeré vyplněné informace. Jakmile vaši objednávku
obdržíme, zašleme vám potvrzení na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli.
Toto potvrzení bude obsahovat shrnutí vaší objednávky a aktuální verzi Podmínek.
V okamžiku potvrzení objednávky dochází k uzavření smlouvy mezi vámi a námi o poskytování
digitálních služeb. Podmínky platné v době objednání tvoří součást této smlouvy.
Možnost objednávání digitálních služeb můžeme kdykoli pozastavit nebo ukončit jejich nabízení.
Nemusíte se ale obávat, již zakoupené předplatné tím nebude ovlivněno a bude pokračovat
podle platných podmínek.
Závazek k platbě: Objednáním digitálních služeb se zavazujete uhradit jejich cenu.
To znamená, že souhlasíte s tím, že zaplatíte částku odpovídající objednaným službám.
Platby přijímáme buď prostřednictvím platební brány, nebo bankovním převodem či QR kódem.
Mějte na paměti, že platby přes platební bránu podléhají samostatným podmínkám stanoveným
jejím poskytovatelem.
Cena: Digitální služby vám budou zpřístupněny po úhradě příslušné ceny. Aktuální ceník
služeb naleznete přímo v Platformě. Na základě individuální dohody vám však můžeme
digitální služby poskytnout bezplatně, za sníženou cenu nebo na základě voucheru.
Faktury naleznete ve vašem Uživatelském účtu po přihlášení na Platformě. Ceny můžeme
průběžně aktualizovat, přičemž nové ceny budou uvedeny v Platformě a budou platné okamžitě.
Změny cen předplatného se ale projeví až od následujícího předplaceného období.
Zahájení předplatného: Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne
jejího uzavření. Tato lhůta bude považována za dodrženou, pokud nám během jejího trvání
odešlete oznámení o vašem rozhodnutí smlouvu ukončit. Zaplacením ceny za digitální služby
nás však výslovně žádáte, abychom vám služby zpřístupnili ještě před uplynutím této lhůty,
a to okamžitě po potvrzení vaší objednávky. Berete na vědomí, že v takovém případě ztrácíte
právo odstoupit od smlouvy, pokud již byly digitální služby plně poskytnuty. Pokud byly služby
částečně poskytnuty, nemáte nárok na vrácení poměrné části zaplacené ceny za služby poskytnuté
do okamžiku odstoupení. Objednávku vám obvykle potvrdíme e-mailem, a to v okamžiku přijetí vaší
platby. Digitální služby budete mít k dispozici po dobu předplatného, které, pokud není dohodnuto
jinak, trvá 1 rok od zahájení jejich poskytování.
Prodlení se zpřístupněním: Pokud jsme v prodlení se zpřístupněním digitálních služeb,
máte právo od smlouvy odstoupit, pokud svou povinnost nesplníme ani po vaší výzvě bez
zbytečného odkladu nebo v dohodnuté dodatečné lhůtě. Můžete od smlouvy odstoupit i
bez dodatečné lhůty, pokud je zřejmé z našeho prohlášení nebo okolností, že služby
neposkytneme, nebo pokud vyplývá z dohody či situace, že je plnění v určitém čase
nezbytné.
Automatická obnova: Souhlasíte s tím, že poskytovatel platební metody automaticky odečte částku
za předplatné prostřednictvím vaší registrované platební metody vždy první den nového předplatného
období. Pokud je vaše platební karta expirovaná nebo zrušená, služba Account Updater od GOPAY
umožňuje automatickou aktualizaci údajů, které poskytne vaše banka nebo vydavatel karty.
Pokud však platební metoda nebude platná (např. kvůli neaktualizované kartě) a poskytovatel
nebude schopen částku strhnout, ztratíte přístup k digitálním službám do doby,
než platební metodu aktualizujete tak, aby platbu bylo možné provést.
V takovém případě vás, pokud to bude možné, upozorníme. Neprovedete-li aktualizaci
platební metody do 5 dnů od neúspěšné platby, můžeme vaše předplatné zrušit.
Předplatné můžete sami kdykoliv ukončit prostřednictvím příslušné sekce Platformy,
přičemž platnost předplatného skončí k poslednímu dni aktuálního předplatného období.
Nevyužití služby z důvodů na straně Uživatele: Povinnost platit cenu není vázána na faktické užívání služby z vaší strany.
V případě, že službu nevyužijete, nemá tato skutečnost vliv na Naše právo na zaplacení ceny
v plné výši. To platí zejména pro kredity, jejichž platnost je časově omezena na dobu
předplatného období. Nejsme povinni zůstatek kreditů uživateli vrátit (na to nemá vliv, že skončilo předplatné
a uživatel nevyčerpal kredit v plné výši), nevyčerpaný kreditní zůstatek na účtu uživatele
tak zaniká bez náhrady.
8. Objednávka a poskytování Služeb
Proces objednávky a poskytování Služb: Uživatel si prostřednictvím rezervačního systému Platformy
vybere konkrétní Službu a vyplní objednávku online. Objednávka se ihned zobrazí v
aplikaci, která je dostupná Poskytovatelům. Poskytovatelé mají možnost potvrdit zakázku prostřednictvím
aplikace pro Poskytovatele. Potvrzená zakázka je předmětem smlouvy mezi Uživatelem a konkrétním Poskytovatelem.
Uživateli je po potvrzení zakázky zasláno toto potvrzení na e-mail spolu s výzvou k uhrazení rezervačního poplatku Provozovateli, který je součástí ceny.
Cena je stanovena dle aktuálního ceníku Služeb na webové stránce Platformy.
Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem je uzavřena okamžikem, kdy Uživatel uhradí rezervační poplatek za objednanou službu.
9. Práva a povinnosti Poskytovatele
Poskytovatel se zavazuje plnit povinnosti a disponuje právy, vyplývajícími z tohoto dokumentu:
a) Poskytovatel se zavazuje vykonat Službu přesně dle objednávky Uživatele.
b) Poskytovatel se zavazuje vykonat Službu kvalitně, sám a v čase, který je stanoven v objednávce Uživatele.
c) Poskytovatel nemusí přijmout objednávku Uživatele, není vázán žádnými limity ani počty přijatých objednávek od Uživatelů. Je čistě na Poskytovateli,
zda, kdy a kolik objednávek od Uživatelů přijme či nepřijme.
d) Poskytovatel objednanou Službu vykonává sám za sebe, používá k tomu vlastní prostředky, nevyužívá žádné kancelářské prostory Provozovatele ani počítače
Provozovatele ani mobilní telefon Provozovatele ani připojení k internetu Provozovatele ani žádný dopravní prostředek Provozovatele.
e) Poskytovatel využívá software Provozovatele, který je online a je určen pro komunikaci s Uživateli a s Provozovatelem. Tento software je součástí Platformy
a Poskytovatel za něj Provozovateli platí dle podmínek v tomto dokumentu.
f) Ceny služeb uvedené na Platformě jsou standardizované ceny stanovené Provozovatelem pro jednotlivé typy služeb.
Poskytovatel má možnost každou nabídku zakázky dobrovolně přijmout nebo odmítnout.
Přijetím zakázky vyjadřuje souhlas s cenou uvedenou pro danou službu.
Poskytovatel není povinen přijmout žádnou zakázku ani není nijak řízen při výkonu své činnosti.
Poskytovatel zůstává samostatnou osobou a nese vlastní podnikatelské riziko.
10. Práva a povinnosti Uživatele
Každý Uživatel je povinen řídit se následujícími právy a povinnostmi, které ukládá tento dokument:
a) Uživatel výslovně prohalšuje, že všechny rezervace, které provedl, jsou pravdivé a představují jeho závazný zájem o rezervované Služby.
b) Jestliže byla Uživateli jakákoli rezervace potvrzena Poskytovatelem a Uživatel následně provedl úhradu rezervace, považuje se rezervace za závazně uzavřenou smlouvu o poskytnutí služby v konkrétním termínu.
Uživatel je oprávněn zrušit rezervaci bez storno poplatku nejpozději 24 hodin před plánovaným začátkem služby.
Pokud Uživatel zruší rezervaci později než 24 hodin před začátkem služby, nemá nárok na vrácení uhrazené ceny.
Toto ujednání je odůvodněno tím, že Poskytovatel vyčlenil svůj čas, připravil se na poskytování služby a v takto krátké době již není možné rezervaci nahradit jinou objednávkou. Zrušením služby méně než 24 hodin předem proto Uživateli nevzniká nárok na vrácení platby, která představuje přiměřenou náhradu skutečné finanční újmy vzniklé Poskytovateli.
Uživatel výslovně bere na vědomí, že v souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na konkrétní termín poskytování služeb, a tedy nemůže požadovat vrácení ceny po uzavření rezervace s konkrétním datem a časem služby.
Ustanovení o nevrácení platby se neuplatní v případech, kdy nebyla služba poskytnuta z důvodu na straně Poskytovatele nebo Provozovatele, nebo v případě doložené překážky vyšší moci (např. náhlá hospitalizace, úmrtí blízké osoby apod.), kdy může Provozovatel rozhodnout o poskytnutí náhradního termínu nebo kreditu.
c) Uživatel se zavazuje uvádět pravdivé informace v rezervaci
d) Je-li předmětem Služby, kterou si Uživatel závazně rezervoval, hlídání domácích mazlíčků, pak se Uživatel výslovně zavazuje k tomu, že na celou dobu
hlídání domácího mazlíčka zajistí dostatek krmiva, steliva a dalších nezbytných náležitostí pro péči o mazlíčka. Jestliže Uživatel tento dostatek nezajistí,
má Poskytovatel právo Službu odmítnout bez náhrady Uživateli a bez nároku na vrácení peněz.
e) Uživatel je povinen pravdivě informovat v rámci rezervace o existenci a umístění jakéhokoli kamerového systému nebo jiného zařízení určeného k pořizování záznamů v místě, kde má být služba poskytována.
Uživatel bere na vědomí, že zatajení nebo nepravdivé uvedení této informace může představovat porušení práva na ochranu osobnosti Poskytovatele podle § 84 a násl. občanského zákoníku a může být důvodem k odmítnutí nebo okamžitému ukončení služby ze strany Poskytovatele bez nároku na vrácení platby.
V případě, že v důsledku porušení této povinnosti vznikne Provozovateli nebo Poskytovateli škoda (např. náklady na právní obranu, újma na pověsti apod.), je Uživatel povinen tuto škodu v plné výši nahradit.
11. Reklamace digitální služby
Spotřebitel: Ustanovení tohoto článku se uplatní v případě, kdy dochází k poskytování digitálního obsahu či
služeb digitálního obsahu Uživateli, který je spotřebitelem, na základě úplatných smluv či smluv dle § 2389g
odst. 2 občanského zákoníku. V ostatních případech a případech dle § 2389u odst. 1 občanského zákoníku se
tato ustanovení neuplatní. Pokud jste podnikatel, je vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného
odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od uzavření smlouvy
Ujednané vlastnosti: Odpovídáme za to, že digitální služba nemá vady. To znamená, že:
odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,
interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
je vhodná k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jsme souhlasili, a
je poskytována s ujednaným příslušenstvím, pokyny k použití a s uživatelskou podporou.
Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností digitální služba:
je vhodná k účelu, k němuž se služba tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva
třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví,
není-li technických norem,
rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility,
přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem služby téhož druhu,
které může uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná
Námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže
jsme si jej nebyli vědomi nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným
způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření smlouvy nemohlo mít vliv,
je poskytována s příslušenstvím a pokyny k použití, které může uživatel rozumně očekávat, a
odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které jsme zpřístupnili před uzavřením smlouvy.
Tento odstavec se nepoužije v případě, že jsme vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili,
že se některá vlastnost digitální služby liší a vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili.
Reklamace. Pokud má digitální služba vadu, tedy pokud nebude splněna některá z podmínek dle odst. výše, můžete
Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy digitální službu reklamovat). Můžete
vytknout vadu, která se u digitální služby projeví nebo vyskytne za trvání závazku, resp. v případě
jednorázového plnění do 2 let od zpřístupnění. Reklamaci můžete uplatnit zasláním e-mailu či dopisu na Naši
adresu. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
Prokázání vady: Pokud se vada projeví za trvání smlouvy, je na Nás, abychom prokázali, že digitální služba
byla poskytována bez vad. To neplatí pokud prokážeme, že vadu způsobilo vaše nevyhovující technické či
programové vybavení nebo síťové připojení nezbytné pro jejich řádné fungování („digitální prostředí“),
ačkoli jste byli na jeho potřebu upozorněni. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího
digitálního prostředí, Nám poskytnete nezbytnou součinnost, kdy v případě odmítnutí jejího poskytnutí
nemusíme prokazovat, že digitální služby byly poskytovány bez vad.
Práva z vadného plnění: Pokud má digitální služba vadu, můžete požadovat její odstranění,
ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. My vadu odstraníme v přiměřené době po
jejím vytknutí tak, abychom vám nezpůsobili značné obtíže. Pokud vadu neodstraníme v
přiměřené době, je z Našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vada nebude odstraněna
v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás, pokud se vada projeví i po odstranění
nebo pokud je vada podstatným porušením smlouvy, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo
odstoupit od smlouvy. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou digitální služby
digitálního bez vady a vadné digitální služby, která vám byla poskytnuta. Pokud má být
digitální služba poskytovány po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byla poskytována
vadně. Sleva vám náleží i v případě odstoupení od smlouvy. Peněžité částky, které vám máme
vydat z důvodu vadného plnění, vrátíme na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů
ode dne uplatnění práva z vadného plnění, a to způsobem, jakým byla uhrazena odměna, ledaže výslovně
svolíte jinak a nevzniknou vám tím další náklady. Odstoupit od smlouvy nemůžete, pokud je vada digitální
služby nevýznamná. Má se za to, že vada není nevýznamná. Pokud odstoupíte od smlouvy, můžeme vám zabránit
v dalším užívání digitální služby, a to zejména jejím znepřístupněním, a vy se zdržíte se užívání digitální
služby, včetně jejího poskytování třetí osobě.
Potvrzení a vyřízení reklamace: O uplatnění reklamace vám vystavíme písemné potvrzení,
ve kterém uvádíme datum, kdy jste uplatnili reklamaci, co je obsahem reklamace, jaký způsob
vyřízení reklamace požadujete, jaké jsou vaše kontaktní údaje, na které vám poskytneme
informace o vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží vám náhrada účelně
vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat. Po vyřízení reklamace vám
také vystavíme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemně odůvodníme
zamítnutí reklamace.
O vyřízení reklamace bude Uživatel informován do 30 dnů.
Aktualizace: Pokud nebude u konkrétního digitálního obsahu či služby digitálního obsahu
ujednáno odlišně, tak výslovně souhlasíte s tím, že jejich aktualizace neposkytujeme.
Ale pokud jsou tyto aktualizace poskytovány, tak je musíte provést v přiměřené době,
jinak nemáte práva z vady vzniklé v důsledku neprovedené aktualizace.
Změny: Nejedná-li se o změnu nezbytnou pro zachování digitálního obsahu bez vad,
tak vám změnu digitální služby oznámíme e-mailem zaslaným na vaši adresu.
Zhoršuje-li taková změna významně váš přístup k digitální službě nebo jejímu užívání,
upozorníme vás v přiměřené době před jejím provedením na její povahu,
čas provedení a na právo vypovědět smlouvu do 30 dnů ode dne, kdy jste byli o
změně vyrozuměni nebo od okamžiku, kdy byla změněna, podle toho, co nastane později.
To neplatí, umožníme-li vám změnu odmítnout a ponechat si digitální službu
bez dodatečných nákladů v původní podobě, aniž by to bylo na úkor jejího
poskytování bez vad.
12. Reklamace Služeb
Reklamacemi Služeb rozumíme reklamace Služeb, které si lze objednat v online rezervačním systému Platformy.
Provozovatel neodpovídá za kvalitu, řádné poskytnutí či případné vady služeb objednaných Uživatelem od Poskytovatele
prostřednictvím Platformy. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel působí výhradně jako poskytovatel technického prostředí a platebního rozhraní, které umožňuje objednávku a bezpečnou komunikaci mezi Uživatelem a Poskytovatelem. Za řádné splnění smluvního
vztahu mezi Uživatelem a Poskytovatelem, včetně odpovědnosti za vady, kvalitu služeb či škody vzniklé v souvislosti
s jejich poskytováním, odpovídá výhradně Poskytovatel.
Reklamace týkající se samotné služby (např. hlídání mazlíčků, úklid, apod.) musí Uživatel řešit přímo s Poskytovatelem,
který zakázku přijal a realizoval. Provozovatel nenese odpovědnost za plnění smluv mezi Uživatelem a Poskytovatelem, pokud nedošlo k porušení jeho zákonných povinností při správě a provozu Platformy.
Reklamace týkající se technického fungování Platformy může Uživatel uplatnit u Provozovatele
prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v Platformě, zejména pak prostřednictvím e-mailu podpora@pojdnabrigadu.cz.
Provozovatel se zavazuje řešit tyto reklamace bez zbytečného odkladu a v souladu s právními předpisy.
Uživatel výslovně bere na vědomí a souhlasí, že v případech, kdy dojde k přerušení či neprovedení služby z důvodu na straně
Poskytovatele, nemá právo žádat náhradu škody, vrácení platby nebo jiné kompenzace od Provozovatele.
Případné spory a reklamace v tomto ohledu je Uživatel povinen řešit přímo s Poskytovatelem.
13. Řešení sporů se spotřebiteli
Rozhodné právo a soudy: Smlouva a veškeré právní vztahy z ní vyplývající nebo s ní
související se řídí výhradně právním řádem České republiky s vyloučením kolizních norem.
Spory vzniklé ze smlouvy budou rozhodovány výhradně soudy České republiky místně
příslušnými podle Našeho sídla.
Smlouvy uzavírané mezi Uživatelem a Poskytovatelem se rovněž řídí právem ČR.
ČOI: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce,
se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je
možné využít při řešení sporů mezi Námi a uživatelem, který je spotřebitelem, ze smlouvy uzavřené elektronickými
prostředky.
ESC: Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013, o řešení spotřebitelských
sporů on-line.
14. Závěrečná ustanovení
Neplatnost, neúčinnost, zdánlivost či nevymahatelnost jakékoliv části Podmínek nemá vliv na
jejich zbývající části. Vzájemně se zavazujeme nahradit jakoukoliv neplatnou, neúčinnou,
zdánlivou či nevymahatelnou část Podmínek částí platnou, účinnou, nikoliv zdánlivou a vymahatelnou,
se stejným obchodním a právním významem do 14 dnů ode dne, kdy obdrží žádost od druhé strany.
Komunikovat spolu budeme zejména elektronicky prostřednictvím e-mailů kontaktních osob. Vyžaduje-li
jakákoliv zpráva nebo jednání písemnou formu, postačuje e-mail s prostým elektronickým podpisem.
Nikdo z nás nesmí jednostranně započíst jakoukoliv svou pohledávku vzniklou na základě či v souvislosti
se smlouvou za druhou stranou oproti pohledávce druhé strany bez předchozího písemného souhlasu druhé strany.
Za případ vyšší moci považujeme veškeré nepředvídatelné okolnosti, které nemůžeme přiměřeným způsobem ovládat,
zejména živelní pohromy, embarga, stávky (včetně plánovaných stávek), válku, epidemie a kybernetické útoky (například DDoS).
Dojde-li k neplnění závazku z důvodu vyšší moci, nezakládá to podstatné porušení smlouvy.
Smlouva představuje naši úplnou dohodu ve vztahu k jejímu předmětu a nahrazuje veškerá předchozí ujednání ohledně předmětu smlouvy.
Tato smlouva byla publikována dne 21.1.2025